Używamy plików cookies dla wygody użytkowania strony, oraz do celów reklamowych i statystycznych. Kontynuując przeglądanie akceptujesz naszą politykę cookies.    OK
Koszyk
Koszyk

Koszyk jest pusty

Szukaj według marki
Marki
Wyposażenie wnętrza
Wyposażenie wnętrza
Tuning zewnętrzny
Tuning zewnętrzny
Wyposażenie wnętrza - BUS
Wyposażenie wnętrza - BUS
szukaj:
Cena od
do

REKLAMACJE

Jeśli zakupiony produkt ulegnie uszkodzeniu lub Twoim zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo prosimy o kontakt z naszym konsultantem. Każde zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane indywidualnie.

 

 

Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego produktu powinny być zgłoszone pracownikowi. Jeżeli usterka będzie wymagała bezpośredniego działania serwisu, pracownicy przekażą Tobie informacje dotyczące dalszego postępowania.


W przypadku uwzględnienia reklamacji złożonej przez klienta, naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłamy na nasz koszt. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Poniżej znajduje się formularz zgłoszeniowy, który należy wypełnić a następnie dołączyć do paczki ze zwracanym towarem. Prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego pozwoli na przyspieszenie przebiegu procesu reklamacyjnego.